Societate pe actiuni (S.A.)

Actele necesare înființării societății pe acțiuni

Actele necesare înființării societății pe acțiuni sunt:
a.) actele de identitate ale viitorilor acționari, administratori, cenzori ( copie);
b.) rezervarea de denumire (dovada privind disponibilitatea denumirii viitoarei societăți);
c.) act de identitate al proprietarului imobilului;
d.) contract de închiriere / comodat încheiat între proprietarul imobilului și societatea în curs de constituire;
e.) acordul asociației de proprietari sau a proprietarilor vecini (în cazul apartamentelor);  
f.) actul constitutiv al societății;
g.) dovada efectuarii vărsămintelor bancare privind capitalul social (pentru aportul în numerar);
h.) actele de proprietate ale bunurilor ce constituie aportul in natură;
i.) declarațiile  acționarilor / administratorilor / cenzorilor din care să rezulte că îndeplinesc condițiile prevăzute de lege pentru a fi acționari, administratori, cenzori  (având dare de dată certă notar, avocat);
j.) cereri tip Registrul Comerțului ( privind înmatricularea societății, privind depunerea specimenelor de semnatură, etc,)
Dosarul societății cuprinzând toate actele mai sus amintite, se depune la Registrul Comerțului, iar registratorul, dupa verificarea legalității acestora, emite încheierea de autorizare a constituirii și înmatriculare a societății în Registrul Comerțului. Din acest moment societatea dobândește personalitate juridică și poate efectua acte de comerț conform obiectului / obiectelor proprii de activitate.
Servicii propriu zise:
Pentru constituirea societății pe acțiuni, societatea noastră efectueaza următoarele servicii:
-    consultanță prealabilă;
-    concepere, redactare contract de comodat / închiriere;
-    concepere, redactare act constitutiv al societății;
-    concepere, redactare, atestare declarații acționari / administratori / cenzori privind îndeplinirea condițiilor legale;
-    completarea cererilor tip Registrul Comerțului;
-    depunerea dosarului la Registrul Comerțului;
-    consiliere permanentă ( inclusiv însoțirea asociatului la Registrul Comerțului) în relația cu Registrul Comerțului privind obținerea rezervării de denumire, depunerea specimenelor de semnătură, ridicarea actelor de înființare (încheiere registrator, Certificatul de Înmatriculare al societății);
-    consultanță privind regimul fiscal al viitoarei societăți; 
 

Politica de Cookie